CLOSE

Thursday, June 22, 2017

Lavinya Movie Trailer 2018

Hakan Kurşun • Ülke. Furkan Palalı, Aslı Bekiroğlu ve Lavinya Ünlüer'in paylaştığı yeni dizi “Benim Tatlı.

Vizyon tarihi 12 Temmuz 2019 • Yönetmen.

Lavinya movie trailer 2018. (Director's cut) RARE VIDEO. Derya Ekşioğlu , Timo Roy Yapımcı. İstanbul'da başlayıp Anadolu'daki bazı kasabalarda, esnaf lokantalarında, benzin istasyonlarında, garlarda ve yollarda geçecek olan filmin ana teması.

The content shown in this video is not owned by us. Filmle ilgili yorumlarınızı paylaşmayı ve kanalımıza ABONE. Yazıp yönettiğim Lavinya isimli sinema filminin ilk kısa tanıtım videosudur.

Wattpad de yayınlanan 'LAVİNYA' adlı kitabın tanıtım videosudur. Birol Baş, Kerem Topuz Yönetmen. Lavinya filmi online ilk gösterimi 13 Eylül 2019 Cuma günü, saat 20 45'te sadece Modomondo'da.

Yeni Dizi Benim Tatlı Yalanım 13 Haziran Perşembe Star'da. Çıkartılmış sahnelerin bulunduğu ilk fragman. Macmedya • Türk dağıtımcı.

This is being uploaded for. Bu hafta ne yapsak diye düşünürken aslında sinema öğrencilerine yada sektör içinde çalışan fakat bir türlü bir noktaya ulaşmak için çaba göstermeyen. All rights goes to the original owners of the content shown in this video.

CJ Entertainment Turkey.

Lavinya Fragman 2018
Lavinya (Türkçe / with English Subtitles)
Lavinya Teaser
Lavinya / Teaser Fragman
LAVİNYA- ‖ Tanıtım
Yuvaya Dönüş — Fragman (2019)
Gerilla sinema : kerem topuz
Benim Tatlı Yalanım - İlk Tanıtım
Film Filmi fragman (Yönetmenin Kurgusu)
Ay Yapım/Eccho Rights/Astro (production ender) (2016)

No comments:

Post a Comment