CLOSE

Thursday, March 14, 2019

Kizim Ve Ben Movie Trailer 2018

Videoyu beğenip yorum yapanlar. Https//bitly/2IDHXN4 ayalini kurduğu polis akademisine giren ve.

En iyi Türk komedi, romantik, dram filmlerinin en güzel sahneleri ve daha fazlası için abone ol.

Kizim ve ben movie trailer 2018. Türkiye Özet ve Detaylar Hayalini kurduğu polis akademisine giren ve birincilikle mezun olan Doruk, zengin. Bir operasyon sırasında tanıştığı Serap'a aşık olur. Yusuf Tunalı (Çetin Tekindor) batmakta olan sardalya konserve fabrikasını kurtarmaya çalışırken, karısının ölümüyle zihinsel engelli oğlu Arif'le (Berker Güven).

Kızım ve Ben | Turkish Love Full Movie ( English Subtitles ) Doruk is the only child of a wealthy family, who enters the police academy he dreams of and. Başrollerini Cemal Hünal, İrem Helvacıoğlu ve Zülal Memişoğlu'nun paylaştığı Kızım ve Ben Filmi fragmanı yayında. Hayalini kurduğu polis akademisine giren ve birincilikle mezun olan Doruk, zengin bir ailenin tek çocuğudur.

Daha fazlası için INSTAGRAM. Berlin Film Festivali'nin Ana Yarışma bölümünde gösterilen Kız Kardeşler, İstanbul Film Festivali gösteriminden sonra 13 Eylül'de Türkiye sinemalarında. 6 Nisan 2018 Tür.

Kızım ve Ben | Türk Filmi Tek Parça (HD)
Kızım ve Ben Filmi Fragmanı | 6 Nisan'da Sinemalarda
Kızım ve Ben Fragman....
Kızım ve Ben - Teaser [HD] (6 Nisan'da Sinemalarda)
Kız Kardeşler - Fragman (Sinemalarda)
Kızım ve Ben Fragman Teaser
Kızım ve Ben | Turkish Love Full Movie ( English Subtitles )
Kızım ve Ben - Fragman - 6 Nisan 2018'de Sinemalarda
Cemal Hünal D Magazin ( Kızım ve Ben Filmi)
Babam - Fragman

No comments:

Post a Comment